Přestavbová sada ElectroKit III 36V 10Ah

  • Se společností Toptrans do 3 dnů zdarma
  • Záruka:2 roky
  • Dostupnost: je skladem

Vaše cena s DPH 16 990 Kč

x

Z každého jízdního kola elektrokolo! 


Pomocný motor na kolo s baterií - nová přestavba na elektrokolo Elektrokit 


Elektrické sady umožňující přestavbu jízdního kola na elektrokolo nabízíme od roku 2008 a v současnosti se jedná již o třetí generaci ElectroKit III. Sady neustále modernizujeme, nicméně však klíčové součásti, které se nám dlouhodobě osvědčily, ponecháváme beze změn. 


Co se změnilo na elektrifikační sadě ElectroKit ?


 

  1. Baterie dostala nový design, který pojme jak 36V 10 Ah tak i vyšší kapacitu baterie 36V 15 Ah, kterou rovněž nabízíme. Při změně kapacity baterie pak není nutné systém jakkoli předělávat. Pouze se zamění baterie zasunutím do šuplíku nosiče. U baterií  však stále používáme cylindrické články typu LiION. Důvodem je stále nejnižší poměr hmotnost / kapacita, ale především malá citlivost na podbití, která je rozhodující pro úspěšné zvládnutí odstávky baterie v zimních měsících. Rovněž používáme kvalitní řídící elektroniku BMS (Battery Management System). U baterií typu LiION s cylidrickými články dokážeme provádět servis na rozdíl od článků  Li2MnO4, LiFePo4, LiPOL a veškerých článků prizmatických.
  2. Senzor příšlapu je zcela nový. Jde o kvalitnější sezor, a kruhové magnetické stínítko, které lze naistalovat bez nutnosti rozebírání středu klik. Zde jsme zásadně usnadnili instalaci elektrokitu.
  3. Robustní nosič s hliníkových trubek. Nosič má hezčí design, vyšší nosnost a kvalitnější zpracování.
  4. Změna designu předního světla - světlo má modernější vzhled a menší odběr proudu.
     

Co zůstalo stejné na přestavbách na elektrokolo ?

 

  1. Zůstáváme u motoru 8 FUN, který se časem prověřil jako velmi spolehlivý jak v mechanické tak elektrické části, umožňuje instalaci kotoučové brzdy a je vybaven konektorem, díky němuž lze snadno opravit defekt pneumatiky.
  2. Rovněž ponecháváme ovladač s diodovými ukazateli. Je voděodolný, snadno ovladatelný, lze odečíst hodnoty i na přímém slunci a display není vypalován  sluncem , jako je tomu u digitálních ovladačů.
  3. Zadní světlo, kabeláž a brzdy e brakes zůstaly rovněž beze změn.
     

Sada na přestavbu elektrokola obsahuje:

 

Sada obsahuje veškeré díly potřebné k instalaci elektrifikační sady splňující normu EN15194.

  1. Nábojový bezkartáčový elektromotor s volnoběžnou osou v předním kole, libovolná velikost ráfku - výkon 250W - 310W. Kabeláž motoru s konektorem, možnost instalace kotoučové brzdy.
  2. Lithiovou Baterii LiION 36V, 10Ah - zasunovací do nosiče, uzamykatelná.
  3. Analogový kontroler zabudovaný v zadním nosiči 12 - 20A
  4. Senzor příšlapu PAS umísténí na osu klik bez nutnosti demontáže středového složení - proměnná síla záběru elektromotoru podle rychlosti otáčení klik.
  5. Ovladač - ukazatel stavu baterie, volba 3 modů síly elektromotoru.
  6. E brzdy - okamžité odpojení záběru elektromotoru při brždění.
  7. Inteligentní nabíječka 240V, 2A, 90W doba nabíjení 4 h.
  8. Součástí elektrifikační sestavy je také diodové přední a zadní diodové světlo zadní a brzdové světlo napajené z akumulátoru.
  9. Robustní nosič z hliníkových trubek.
     

Další parametry:


dojez - 47 km při teplotě vzduchu 5-6°C, váze jezdce 68 kg, středním modu síly příšlapu (pedelec) a celkovém převýšení tratě 580m (meřeno GPS). V kombinovaném provozu dojezd až 70 km.
hmotnost - elektromotor 4 kg, baterie 3 kg, nosič+kontroler 1 kg
rozměry - prům. motoru 15 cm, baterie 35 x 15 x 6 cm

Kit je zcela univerzální a elektrifikace je možná pro všechny typy bicyklů s koly od 16" do 28" včetně kol s kotoučovými brzdami. Velikost ráfku 26" (559 x 19) nebo 28" (622 x 19) můžete volit při objednávce (nahoře v liště). V případě potřeby jiné velikosti ráfku udejte požadovaný rozměr do poznámky v objednávce. Technologie 36V poskytuje dostatek síly i pro cyklisty s hmotností až 110 kg. Elektrokit vám rádi nainstalujeme na váš bicykl v naší prodejně zde. Možná je též elektrifikace kola svépomocí podle podrobného návodu. Kontaktujte nás, poradíme vám. 

Více o přestavbě na elektrokolo naleznete v samostatné kapitole zde:


Nejčastější otázky na téme přestavba na elektrokolo: 
 

Není přestavba na elektrokolo nebezpečná, kvůli slabému rámu jízdního kola? Většina jízdních kol, pokud se nejedná o nejlevnější modely ze supermarketu má odpovídající pevnost rámu i přední vidlice. U levných hliníkových vidlic je třeba být opatrný a čas od času zkontrolovat dotažení matic motoru. Kroutící moment, pokud jsou matice povoleny, může zdeformovat patky vidlice. Ve většině případů mají jízdní kola lepší kvalitu materiálu rámů (a tedy i pevnost) než levná elektrokola.
Neztěžkne mi příliš kolo? Přestavba na elektrokolo navýší hmotnost kola o 8 kg, což je přibližně hmotnost batohu s vybavením na celodenní výlet. Vzhledem k tomu, že při instalaci zachováme kompletní stávající přední kolo, je možné zaměňovat přední kolo bez pohonu a s pohonem (motor má konektor) a vysouvat baterii z nosiče. Pokud zaměníte přední kolo a vysunete baterii, což je snadný úkon, zůstane vám na kole cca. 1 kg dalšího materiálu. Pak můžete používat kolo s přestavbou zcela jako kolo konvenční s prakticky původní hmotností.
Co když začne pršet? Je to stejné jako u elektrokol. Pokud prší málo, nic se neděje. Pokud by měla být silná průtrž mračen, doporučujeme vypnout elektropohon a dojet jako na konvenčním kole. Nechte kolo následně dobře vyschnout.
Opravím si sám kolo, když budu mít defekt pneumatiky? Ano, opravíte. Díky tomu, že je pohon v předním kole, je snadné povolit matice, rozpojit konektor a kolo vytáhnout. Dále se postupuje jako u opravy normálního pláště.
Jak jsou řešené kabely? Pokud kolo předěláváme u nás v dílně, kabely vždy pečlivě ovinujeme spirálovou plastovou izolací a přichytáváme k rámu pomocí stahovacích pásků. Na kolech tmavé barvy kabely vůbec neruší, v případě světlých kol jsou vidět, ale nijak zásadně neruší estetický dojem.
Nehrabe přední kolo při jízdě? Při jízdě na sněhu a v blátě může kolo hrabat, ale na ovládání kola to nemá takový vliv. Nakonec máte náhon na všechna dvě kola... Na zpevněném povrchu nedochází k prokluzu prakticky nikdy.

 

Instruktážní video, montáž přestavby na elektrokolo.

Nákupní košík
Odeslat dotaz prodavači