Přestavba na elektrokolo ElectroKit III 36V 15Ah

  • Se společností Toptrans do 3 dnů zdarma
  • Záruka:2 roky
  • Dostupnost: je skladem

Vaše cena s DPH 21 290 Kč

x

Dojezd až 100 km!
 

Třetí generace výrobku ElectroKit - přestavba na elektrokolo s nadstandardní kapacitou baterie. 
 


Již od roku 2008 nabízíme a instalujeme elektrifikační sady na jízdní kolo ElectroKit. U této sady došlo ke změně několika součástí, časem prověřené a spolehlivé součásti zůstaly beze změn. Největší změnou u této přestavby na elektrokolo je baterie s nadstandardní kapacitou 36 V 15 Ah

 

Co se u přestavby na elektrokolo změnilo ?

 

  1. Baterie dostala nový design, který pojme vyšší kapacitu baterie 36V 15 Ah ale i standardní kapacitu 36 V 10 Ah , kterou také nabízíme. Baterie jsou zcela záměnné a proto při přechodu na vyšší nebo nižší kapacitu baterie není třeba žádná úprava přestavby.  U baterií   používáme pouze cylindrické články typu LiION. Důvodem je stále nejnižší poměr hmotnost / kapacita, ale především malá citlivost na podbití, která je rozhodující pro úspěšné zvládnutí odstávky baterie v zimních měsících. Baterie jsou vybavené kvalitní řídící elektroniku BMS (Battery Management System). U baterií typu LiION s cylidrickými články provádíme servis (výměna BMS, náhrada defektních článků a jejich balancování. U baterií typu  Li2MnO4, LiFePo4, LiPOL a veškerých prizmatických článků servis není možný.
  2. Do přestavby na elektrokolo jsme zařadili kvalitnější senzor PAS, a kruhové magnetické stínítko, které lze naistalovat bez nutnosti rozebírání středu klik. Tím se zásadně zjednodušila samotná montáž přestavby na elektrokolo.
  3. Nově jsme také zařadili robustní nosič s hliníkových trubek. Má elegantní design, vyšší nosnost a kvalitnější zpracování.
  4. I přední světlo, které je součástí přestavby na elektrokolo má nyní modernější vzhled a menší odběr proudu.
     

Co zůstalo stejné na přestavbách na elektrokolo ?

 

  1. Motor 8 FUN 250 - 310 W, se po několika letech prodeje ukázal jako velmi spolehlivý, je vhodný i pro kola s kotoučovou brzdou a má konektor, což každý ocení zejména při opravě defektu pneumatiky.
  2. Ovladač s diodovými ukazateli oceňují všichni, kterým se zdá složité nastavování cyklocomputerů. Je voděodolný, snadno se ovládá, lze u něj odečíst hodnoty i na přímém slunci. Netrpí vyblednutím vlivem slunečního zážení, jako je tomu u všech digitálních sdělovačů..
  3. Zadní světlo, kabeláž a brzdy e brakes zůstaly rovněž beze změn.
     

Sada na přestavbu elektrokola obsahuje:

 

Sada obsahuje veškeré díly potřebné k instalaci elektrifikační sady splňující normu EN15194.

  1. Nábojový bezkartáčový elektromotor s volnoběžnou osou v předním kole, libovolná velikost ráfku - výkon 250W - 310W. Kabeláž motoru s konektorem, možnost instalace kotoučové brzdy.
  2. Lithiovou Baterii LiION 36V, 15Ah - zasunovací do nosiče, uzamykatelná.
  3. Analogový kontroler zabudovaný v zadním nosiči 12 - 20A
  4. Senzor příšlapu PAS umísténí na osu klik bez nutnosti demontáže středového složení - proměnná síla záběru elektromotoru podle rychlosti otáčení klik.
  5. Ovladač - ukazatel stavu baterie, volba 3 modů síly elektromotoru.
  6. E brzdy - okamžité odpojení záběru elektromotoru při brždění.
  7. Inteligentní nabíječka 240V, 2A, 90W doba nabíjení 4 h.
  8. Součástí elektrifikační sestavy je také diodové přední a zadní diodové světlo zadní a brzdové světlo napajené z akumulátoru.
  9. Robustní nosič z hliníkových trubek.
     

Další parametry:


dojez - při jízdě ve středním modu pomoci motoru až 100 km.
hmotnost - elektromotor 4 kg, baterie 4,5 kg, nosič+kontroler 1 kg
rozměry - prům. motoru 15 cm, baterie 35 x 15 x 6 cm

Kit je zcela univerzální a elektrifikace je možná pro všechny typy bicyklů s koly od 16" do 28" včetně kol s kotoučovými brzdami. Velikost ráfku 26" (559 x 19) nebo 28" (622 x 19) můžete volit při objednávce (nahoře v liště). V případě potřeby jiné velikosti ráfku udejte požadovaný rozměr do poznámky v objednávce. Technologie 36V poskytuje dostatek síly i pro cyklisty s hmotností až 110 kg. Elektrokit vám rádi nainstalujeme na váš bicykl v naší prodejně zde. Možná je též elektrifikace kola svépomocí podle podrobného návodu. Kontaktujte nás, poradíme vám.

Více o přestavbě na elektrokolo naleznete v samostatné kapitole zde:

Nejčastější otázky na téme přestavba na elektrokolo:
 

Není přestavba na elektrokolo nebezpečná, kvůli slabému rámu jízdního kola? Většina jízdních kol, pokud se nejedná o nejlevnější modely ze supermarketu má odpovídající pevnost rámu i přední vidlice. U levných hliníkových vidlic je třeba být opatrný a čas od času zkontrolovat dotažení matic motoru. Kroutící moment, pokud jsou matice povoleny, může zdeformovat patky vidlice. Ve většině případů mají jízdní kola lepší kvalitu materiálu rámů (a tedy i pevnost) než levná elektrokola.
Neztěžkne mi příliš kolo? Přestavba na elektrokolo navýší hmotnost kola o 8 kg, což je přibližně hmotnost batohu s vybavením na celodenní výlet. Vzhledem k tomu, že při instalaci zachováme kompletní stávající přední kolo, je možné zaměňovat přední kolo bez pohonu a s pohonem (motor má konektor) a vysouvat baterii z nosiče. Pokud zaměníte přední kolo a vysunete baterii, což je snadný úkon, zůstane vám na kole cca. 1 kg dalšího materiálu. Pak můžete používat kolo s přestavbou zcela jako kolo konvenční s prakticky původní hmotností.
Co když začne pršet? Je to stejné jako u elektrokol. Pokud prší málo, nic se neděje. Pokud by měla být silná průtrž mračen, doporučujeme vypnout elektropohon a dojet jako na konvenčním kole. Nechte kolo následně dobře vyschnout.
Opravím si sám kolo, když budu mít defekt pneumatiky? Ano, opravíte. Díky tomu, že je pohon v předním kole, je snadné povolit matice, rozpojit konektor a kolo vytáhnout. Dále se postupuje jako u opravy normálního pláště.
Jak jsou řešené kabely? Pokud kolo předěláváme u nás v dílně, kabely vždy pečlivě ovinujeme spirálovou plastovou izolací a přichytáváme k rámu pomocí stahovacích pásků. Na kolech tmavé barvy kabely vůbec neruší, v případě světlých kol jsou vidět, ale nijak zásadně neruší estetický dojem.
Nehrabe přední kolo při jízdě? Při jízdě na sněhu a v blátě může kolo hrabat, ale na ovládání kola to nemá takový vliv. Nakonec máte náhon na všechna dvě kola... Na zpevněném povrchu nedochází k prokluzu prakticky nikdy.

 

Instruktáž, přestavba na elektrokolo.

Nákupní košík
Odeslat dotaz prodavači