Přestavbová sada ElectroKit IV 36V 10Ah

doporučujeme
  • Se společností Toptrans do 3 dnů zdarma
  • Záruka:2 roky
  • Dostupnost: je skladem

Vaše cena s DPH 16 902 Kč

x

Z každého jízdního kola elektrokolo! 


Pomocný motor na kolo s baterií - nová přestavba na elektrokolo ElectroKit IV


Elektrické sady umožňující přestavbu jízdního kola na elektrokolo nabízíme od roku 2008 a v současnosti se jedná již o čtvrtou generaci ElectroKit IV. Sady neustále modernizujeme, nicméně však klíčové součásti, které se nám dlouhodobě osvědčily, ponecháváme beze změn. 


Co se změnilo na elektrifikační sadě ElectroKit IV?

  1. Výběr ideální sady ElectroKit se usnadní díky konfigurátoru na adrese www.ElectroKit.cz
  2. Baterie je nabízena ve více variantách kapacity - jak 36V 10 Ah tak i vyšší kapacita baterie 36V 13 Ah nebo 14,5Ah. Při změně kapacity baterie není nutné systém jakkoli předělávat. Pouze se zamění baterie zasunutím do šuplíku nosiče. U baterií  však stále používáme cylindrické články typu LiION. Důvodem je stále nejnižší poměr hmotnost / kapacita, ale především malá citlivost na podbití, která je rozhodující pro úspěšné zvládnutí odstávky baterie v zimních měsících. Rovněž používáme kvalitní řídící elektroniku BMS (Battery Management System). U baterií typu LiION s cylidrickými články dokážeme provádět servis na rozdíl od článků  Li2MnO4, LiFePo4, LiPOL a veškerých článků prizmatických.
  3. Volba ovladače - buď LED RAT jednoduchý diodový display nebo inteligentní LCD display.
  4. Rozšířila se nabídka volitelných doplňků - osvětlení, senzory, manuální akcelerátor atd.
     

Sada na přestavbu elektrokola obsahuje:
 

Sada obsahuje veškeré díly potřebné k instalaci elektrifikační sady splňující normu EN15194.

  1. Nábojový bezkartáčový elektromotor s volnoběžnou osou v předním kole, libovolná velikost ráfku - výkon 250W - 310W. Kabeláž motoru s konektorem, možnost instalace kotoučové brzdy.
  2. Lithiovou Baterii LiION 36V, 10Ah - zasunovací do nosiče, uzamykatelná.
  3. Analogový kontroler zabudovaný v zadním nosiči 12 - 20A
  4. Senzor příšlapu PAS umísténí na osu klik bez nutnosti demontáže středového složení - proměnná síla záběru elektromotoru podle rychlosti otáčení klik.
  5. Ovladač - ukazatel stavu baterie, volba 3 modů síly elektromotoru.
  6. E brzdy - okamžité odpojení záběru elektromotoru při brždění.
  7. Inteligentní nabíječka 240V, 2A, 90W doba nabíjení 4 h.
  8. Robustní nosič z hliníkových trubek.
     

Další parametry:


dojez - 47 km při teplotě vzduchu 5-6°C, váze jezdce 68 kg, středním modu síly příšlapu (pedelec) a celkovém převýšení tratě 580m (meřeno GPS). V kombinovaném provozu dojezd až 70 km.
hmotnost - elektromotor 4 kg, baterie 3 kg, nosič+kontroler 1 kg
rozměry - prům. motoru 15 cm, baterie 35 x 15 x 6 cm

Kit je zcela univerzální a elektrifikace je možná pro všechny typy bicyklů s koly od 16" do 29" včetně kol s kotoučovými brzdami.

Ideální sestavu pro vaše jízdní kolo si můžete dotvořit v konfigurátoru: přestavba na elektrokolo ElectroKit

 

 

Více o přestavbě na elektrokolo naleznete v samostatné kapitole zde:


Nejčastější otázky na téme přestavba na elektrokolo: 
 

Není přestavba na elektrokolo nebezpečná, kvůli slabému rámu jízdního kola? Většina jízdních kol, pokud se nejedná o nejlevnější modely ze supermarketu má odpovídající pevnost rámu i přední vidlice. U levných hliníkových vidlic je třeba být opatrný a čas od času zkontrolovat dotažení matic motoru. Kroutící moment, pokud jsou matice povoleny, může zdeformovat patky vidlice. Ve většině případů mají jízdní kola lepší kvalitu materiálu rámů (a tedy i pevnost) než levná elektrokola.
Neztěžkne mi příliš kolo? Přestavba na elektrokolo navýší hmotnost kola o 8 kg, což je přibližně hmotnost batohu s vybavením na celodenní výlet. Vzhledem k tomu, že při instalaci zachováme kompletní stávající přední kolo, je možné zaměňovat přední kolo bez pohonu a s pohonem (motor má konektor) a vysouvat baterii z nosiče. Pokud zaměníte přední kolo a vysunete baterii, což je snadný úkon, zůstane vám na kole cca. 1 kg dalšího materiálu. Pak můžete používat kolo s přestavbou zcela jako kolo konvenční s prakticky původní hmotností.
Co když začne pršet? Je to stejné jako u elektrokol. Pokud prší málo, nic se neděje. Pokud by měla být silná průtrž mračen, doporučujeme vypnout elektropohon a dojet jako na konvenčním kole. Nechte kolo následně dobře vyschnout.
Opravím si sám kolo, když budu mít defekt pneumatiky? Ano, opravíte. Díky tomu, že je pohon v předním kole, je snadné povolit matice, rozpojit konektor a kolo vytáhnout. Dále se postupuje jako u opravy normálního pláště.
Jak jsou řešené kabely? Pokud kolo předěláváme u nás v dílně, kabely vždy pečlivě ovinujeme spirálovou plastovou izolací a přichytáváme k rámu pomocí stahovacích pásků. Na kolech tmavé barvy kabely vůbec neruší, v případě světlých kol jsou vidět, ale nijak zásadně neruší estetický dojem.
Nehrabe přední kolo při jízdě? Při jízdě na sněhu a v blátě může kolo hrabat, ale na ovládání kola to nemá takový vliv. Nakonec máte náhon na všechna dvě kola... Na zpevněném povrchu nedochází k prokluzu prakticky nikdy.

 

Instruktážní video, montáž přestavby na elektrokolo.

Nákupní košík
Odeslat dotaz prodavači