Přestavba na elektrokolo - středový pohon 36V/10Ah

  • Se společností Toptrans do 3 dnů zdarma
  • Záruka:2 roky
  • Dostupnost: přijímáme předběžné objednávky

Vaše cena s DPH 23 990 Kč

x

Dejte svému kolu elektrický náboj!
 

Přídavný motor na kolo Vám šlape do pedálů - přestavba na elektrokolo se středovým pohonem.

Elektrické sady umožňující přestavbu jízdního kola na elektrokolo nabízíme od roku 2008.  Nyní představujeme novou sadu se středovým pohonem, která je v mnoha ohledech odlišná od standardních sad s nábojovým motorem. 
 

V čem se liší přestavba na elektrokolo se středovým pohonem?
 

  1. Středový pohon se instaluje místo středu klik a standardního převodníku. Pohon zadního kola je realizován pomocí stávajícího řetězu převodníku. Výhodou tohoto převodu je možnost využívání přehazovačky (pouze zadní kolečka) nebo nábojové převodovky. Motoru je pak možné měnit převodový poměr a motor pak pracuje efektivněji jak v menších tak ve velkých rychlostech kola. Šetří se energie a zvyšuje dojezd. Zlepšuje se stoupavost elektrokola.
  2. Motor má nízké těžiště a neovlivňuje ovládání kola.
  3. Nastavení motoru je digitální a rychlost lze omezovat až do rychlosti 40 km/h.
  4. Součástí pohonu je integrovaný senzor PAS a kontroler - není nutná další instalace.
  5. Motor nelze instalovat s předním přesmykačem. Převodník má buď 46 nebo 44 zubů.

     

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem obsahuje:
 

  1. Středový motor 8 FUN 36 V 250 W
  2. Baterie 36 V 10 Ah LiION cylidrické články. Zadní nosič trubkový aluminiový. Systém s vyšší kapacitou baterie nabízíme zde.
  3. Převodník 44 nebo 46 zubů a aluminiové kliky
  4. Digitální ovladač s tachometrem, volba síly motoru v 5 stupních, nastavení maximální rychlosti do 40 km/h
  5. Senzor rychlosti, magnet
  6. Brzdové páčky E brakes
  7. Inteligentní nabíječka 240V, 2A, 90W doba nabíjení 4 h.

 

Parametry přestavbové sady :
 

Sada obsahuje komplet dílů potřebných k instalaci elektrifikační sady splňující normu EN15194 v případě nastavení maximální rychlosti na 25 km/h

dojez -65 až 90 km.
hmotnost - elektromotor 4 kg, baterie 3 kg, nosič 1 kg
rozměry - baterie 35 x 15 x 6 cm

Technologie 36V poskytuje dostatek síly i pro cyklisty s hmotností až 120 kg. Elektrokit vám rádi nainstalujeme na váš bicykl v naší prodejně zde. Možná je též elektrifikace kola svépomocí podle podrobného návodu. Kontaktujte nás, poradíme vám.  

Více o přestavbě na elektrokolo naleznete v samostatné kapitole zde:


Nejčastější otázky na téma přestavba na elektrokolo: 
 

Není přestavba na elektrokolo nebezpečná, kvůli slabému rámu jízdního kola? Většina jízdních kol, pokud se nejedná o nejlevnější modely ze supermarketu má odpovídající pevnost rámu.  Ve většině případů mají jízdní kola lepší kvalitu materiálu rámů (a tedy i pevnost) než levná elektrokola.
Neztěžkne mi příliš kolo? Přestavba na elektrokolo navýší hmotnost kola o 8 kg, což je přibližně hmotnost batohu s vybavením na celodenní výlet. 
Co když začne pršet? Je to stejné jako u elektrokol. Pokud prší málo, nic se neděje. Pokud by měla být silná průtrž mračen, doporučujeme vypnout elektropohon a dojet jako na konvenčním kole. Nechte kolo následně dobře vyschnout.
Mám přehazovačku 3x9, mohu instalovat středový pohon? Ano, můžete, ale odstraníte 3 rychlostní převodník, střed klik a přední přesmykač. Z převodů 3x9 zůstane pouze kazeta s devíti převody.
Jak jsou řešené kabely? Pokud kolo předěláváme u nás v dílně, kabely vždy pečlivě ovinujeme spirálovou plastovou izolací a přichytáváme k rámu pomocí stahovacích pásků. Na kolech tmavé barvy kabely vůbec neruší, v případě světlých kol jsou vidět, ale nijak zásadně neruší estetický dojem.
Nabíjí se kolo, když jede z kopce? Ne, kolo se nenabíjí. Přední převodník je opatřen volnoběžkou, kolo při jízdě bez pohonu neklade žádný odpor. Kolo se nabíjí nabíječkou po dobu cca. 4 h.

 

Přestavba na elektrokolo, středový pohon.

Doporučujeme
zakoupit společně s následujícím zbožím:

Nákupní košík
Odeslat dotaz prodavači