Zařadili jsme špičková elektrokola Haibike a hned pro vás máme mimořádnou nabídku. U vybraných kusů 30% sleva a pojištění zdarma.

Zákaznický servis

Zásady používání souborů cookies

Zásady používání souborů cookies

 

Tyto webové stránky provozuje společnost Citybikes, s.r.o., IČO 27425622, se sídlem Nádražní 162, 251 67 Pyšely, a je tak správcem Vašich osobních údajů. Kontaktní údaje na naši společnost jsou:

Adresa: nám. Svatopluka Čecha 3, 101 00, Praha 10

Email: info@citybikes.cz

Telefon: +420-234139444

 

Co jsou soubory cookies?

 

Za účelem zlepšení Vám poskytovaných služeb využívají naše stránky soubory cookies. Soubory cookies jsou malé soubory, které ukládají informace ve Vašem prohlížeči a běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů. Osoba uživatele však není na základě těchto informací identifikovatelná, avšak umožňují identifikaci Vašeho počítače či jiného zařízení.

 

Soubory cookies tak pomáhají např.:

 

  • ke správné funkčnosti našich stránek, aby bylo možné dokončit proces nákupu s co nejmenšími obtížemi;
  • při zapamatování přihlašovacích údajů našich zákazníků, takže je nemusí pokaždé zadávat;
  • při zjišťování, které stránky a funkce používají návštěvníci nejčastěji; na základě toho můžeme co nejlépe přizpůsobit naši nabídku Vašim požadavkům;
  • pomáhají nám zjistit, které reklamy si návštěvníci nejčastěji prohlíží, aby se jim při procházení stránek nezobrazovala stále stejná reklama, případně aby se jim nezobrazovala reklama na zboží, o které nemají zájem.

 

Další obecné informace k souborům cookies naleznete např. zde

 

Jaké soubory cookies používáme?

 

Soubory cookies používané na našich stránkách lze z hlediska jejich trvanlivosti rozdělit na dva základní typy. Krátkodobé tzv. „session cookies“ které jsou pouze dočasné a zůstávají uloženy ve Vašem prohlížeči pouze do té doby, než prohlížeč zavřete, a dlouhodobě tzv. „persistent cookies“, které zůstávají uloženy ve Vašem zařízení mnohem déle nebo dokud je ručně neodstraníte (doba ponechání souborů cookies ve Vašem zařízení závisí na nastavení samotné cookie a nastavení Vašeho prohlížeče).

 

Z hlediska funkce, kterou jednotlivé cookie plní, lze cookies rozdělit na:

 

  • konverzní, které nám umožňují analyzovat výkon různých prodejních kanálů; tato cookies jsou užívána pouze s Vaším předchozím souhlasem;
  • trackingové (sledovací), které v kombinaci s konverzními pomáhají analyzovat výkon různých prodejních kanálů; tato cookies jsou užívána pouze s Vaším předchozím souhlasem;
  • remarketingové, které používáme pro personalizaci obsahu reklam a jejich správnému zacílení; tato cookies jsou užívána pouze s Vaším předchozím souhlasem;
  • analytické, které nám pomáhají zvýšit uživatelské pohodlí našeho webu tím, že pochopíme, jak jej uživatelé používají; tato cookies jsou užívána pouze s Vaším předchozím souhlasem;
  • esenciální, které jsou důležité pro základní funkčnost webu; tato cookies nelze zakázat.

 

Některé soubory cookies mohou shromažďovat informace, které jsou následně využity třetími stranami a které např. přímo podporují naše reklamní aktivity (tzv. „cookies třetích stran“). Například informace o produktech kupovaných návštěvníky na našich stránkách mohou být zobrazeny reklamní agenturou, abychom mohli lépe uzpůsobit zobrazení internetových reklamních bannerů na Vámi zobrazovaných webových stránkách. Podle těchto údajů Vás však nelze identifikovat.

 

Na našich stránkách využíváme zejména následující soubory cookies:

 

název

typ

popis

expirace

_ga

analytické

Google Analytics cookie – používá se k rozlišení uživatelů (prohlížeče)

2 roky

_ga_Y08YVGHE1Z

analytické

Google Analytics cookie-počítá počet zobrazení stránky

1 rok

_gac_UA-12581703-2

analytické

Google Analytics - ukládání a počítání zobrazení stránek

90 dnů

_gat_gtgag_UA_12581703_2

analytické

Google Analytics - uložení jedinečného ID uživatele

1 minuta

_gcl_au

marketingové

Google AdSense – ukládání a sledování konverzí

90 dnů

_gcl_aw

marketingové

Bere informace o kliknutích na reklamy a ukládá je do souboru cookie první strany, aby bylo možné přiřadit konverze mimo vstupní stránku

90 dnů

_gid

analytické

Google Analytics – používá se k rozlišení uživatelů (prohlížeče)

1 den

datr

analytické

Používá se k identifikaci webového prohlížeče používaného k připojení ke službě Facebook

2 roky

NOCACHE

esenciální

Pomáhá s rychlostí načítání webu

6 měsíců

PHPSESSID

esenciální

PHP – poskytuje funkce napříč stránkami; slouží k identifikaci přihlášení

Při ukončení návštěvy prohlížení

referer

analytické

Poskytuje informace, z jaké webové stránky jste navštívili naše webové stránky

120 dnů

_fbp

marketingové

Facebook – ukládání a sledování návštěv napříč webovými stránkami

3 měsíce

fr

marketingové

Poskytování reklamy nebo retargetingu (Facebook)

3 měsíce

oo

marketingové

Cílení reklamy (Facebook)

5 let

sb

marketingové

K ukládání údajů o prohlížeči (Facebook)

2 roky

db-w

esenciální

Nezbytné pro správnou funkci webu

10 minut

externalFontsLoaded

esenciální

Pomáhá s načtením fontů

1 měsíc

language

esenciální

Slouží k ukládání jazykových preferencí, případně k zobrazování obsahu v uloženém jazyce

1 rok

SRV_ID

analytické

Interní informace pro zajištění vysoké dostupnosti

Při ukončení návštěvy prohlížení

pcart

esenciální

Po přidání do košíku, hash spojující uživatele s jeho aktuálním uloženým košíkem

60 dní

sid

marketingové

Seznam.cz – zachovává stavy uživatelů napříč požadavky na stránky

1 měsíc

1P_JAR

marketingové

Poskytování reklamy nebo retargetingu

30 dní

CONSENT

esenciální

K uložení preferencí souhlasu s použitím souborů cookies

2 roky

CookiesConsent

esenciální

K uložení preferencí souhlasu s použitím souborů cookies

6 měsíců

IDE

marketingové

Sběr informací o prohlížení za účelem zacílení reklamy dle relevance pro uživatele

9 měsíců a 16 dnů

NID

marketingové

K poskytování reklam nebo cílení, ukládání uživatelských preferencí

6 měsíců

cmppersisttestcookie

marketingové

Seznam.cz - ke kontrole, zda je prohlížeč schopen ukládat cookies

3 měsíce a 10 dní

euconsent-v2

marketingové

Seznam.cz - drží souhlas se zpracováním osobních údajů/cookies

30 dní

szncmpone

marketingové

Seznam.cz - k ověření souhlasu s ukládáním a čtením cookies z koncového zařízení

1 rok, 3 měsíce a 9 dní

szncsr

marketingové

Seznam.cz - pokud tato cookie existuje, služba používá serverové prodloužení cookies

29 dní

 

 

Jak odmítnout používání souborů cookies?

 

S výjimkou esenciálních cookies jsou všechna ostatní cookies užívána pouze s Vaším předchozím souhlasem. Tento souhlas můžete udělit a současně odvolat (zrušit) v tzv. cookies liště, která se buď zobrazí při otevření webových stránek, nebo ji lze zobrazit přes odkaz „Upravit nastavení cookies“ v zápatí webových stránek.

 

Používání souborů cookies lze také nastavit pomocí Vašeho internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookies automaticky přijímá již ve výchozím nastavení. Soubory cookies lze pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo nastavit užívání jen některých souborů cookies. Deaktivace cookies se provádí různými způsoby v závislosti na daném prohlížeči. Použijte funkci nápovědy ve Vašem prohlížeči. Ukládání cookies na Vašem počítači tak můžete kdykoliv zakázat. Funkce internetových stránek obecně pak mohou být za určitých okolností omezeny.

 

Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookies můžete nalézt na následujících webových stránkách:

 

 

Účinný nástroj pro správu souborů cookies je též k dispozici na stránkách http://www.youronlinechoices.com/cz/

 

 

Kdo má k souborům cookies přístup?

 

K souborům cookies má přístup naše společnost a správce těchto webových stránek. V případě cookies třetích stran má k souborům cookies přístup (podle typu souboru cookies) společnost Google, Meta Platforms a Seznam.cz, a.s. (toto nakládání nemůžeme ovlivnit).

 

Informace získané ze souborů cookies nikomu dalšímu nepředáváme a používáme je pouze v anonymizované podobě.

 

 

Jaká máte práva?

 

Jelikož mohou být soubory cookies podle platné právní úpravy považovány za osobní údaje, poučujeme Vás tímto, že máte:

 

  • právo na přístup k osobním údajům (máte právo získat potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, máte právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím o jejich zpracování; Vaši žádost ve většině případů vyřídíme bezplatně),
  • právo na opravu osobních údajů (kdybychom zpracovávali Vaše nepřesné nebo neúplné osobní údaje),
  • právo na výmaz osobních údajů (když je např. již nepotřebujeme z naší strany dále zpracovávat),
  • právo na omezení zpracování osobních údajů (např. popíráte přesnost osobních údajů, než se dohodneme, jaké údaje jsou správné, nebo Vaše osobní údaje již nepotřebujeme pro shora uvedené účely zpracování, ale vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu svých právních nároků),
  • právo na přenositelnost osobních údajů,
  • právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů (zejména z toho důvodu, že právním základem zpracování cookies je náš oprávněný zájem),
  • právo odvolat Váš souhlas se zpracováním osobních údajů, pokud je důvodem pro zpracování Vašich osobních údajů, a
  • právo podat stížnost proti zpracování osobních údajů k Úřadu pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (více na www.uoou.cz), zejména domníváte-li se, že jsou Vaše osobní údaje zpracovávány v rozporu s obecně závaznými právními předpisy.

 

Podrobnosti o Vašich právech můžete nalézt v Zásadách ochrany osobních údajů.

 

 

Doprava a platba

Způsoby dopravy

osobni Osobní odběr v prodejnách Citybikes Zdarma
zasilkovna Zásilkovna - na odběrná místa Zdarma při objednávce nad 3000,- Kč
jinak 57,- Kč do 5 kg a 154,- Kč do 10 kg
zasilkovna Zásilkovna - doručení na adresu Zdarma při objednávce nad 3000,- Kč
jinak 96,- Kč do 5 kg a 120,- Kč do 10 kg
ceska posta Česká pošta - balík do ruky

Zdarma při objednávce nad 3000,- Kč 
jinak 180,- Kč

ceska posta Česká pošta - balík na poštu Zdarma při objednávce nad 3000,- Kč
jinak 160,- Kč
toptrans Doručení kurýrem (PPL, Toptrans) Zdarma při objednávce nad 3000,- Kč
jinak 160,- Kč

kuryr_2_1

Objemné zásilky kurýrem (PPL, Toptrans)
(jízdní kola, koloběžky, vozíky a pod.) 

195,- Kč

doruceni-technikem_2


Doručení a seřízení technikem v Praze 10 a okolí

480,- Kč

Způsoby platby

v hotovosti při osobním převzetí v prodejnách Citybikes dobirka
Kartou při osobním převzetí v prodejnách Citybikes karta na prodejne
Kartou on-line (GoPay) karta online
Dobírkou (+25,- Kč) dobirka
Převodem (FIO) prevod

Účet pro platby v CZK

Citybikes s.r.o.
Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1
2100968763 / 2010

Účet pro platby v EUR

Citybikes s.r.o.
Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1
2601081976 / 2010
IBAN: CZ9620100000002601081976
BIC: FIOBCZPPXXX

Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů

 

  1. Základní ustanovení

 

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”), je společnost Citybikes, s.r.o., IČO 27425622, se sídlem Srnčí 2176/5, 251 01 Říčany u Prahy (dále jen: „správce“).

 

  1. Kontaktní údaje správce jsou

 

Adresa: nám. Svatopluka Čecha 3, 101 00, Praha 10

Email: info@citybikes.cz

Telefon: +420-774356839

 

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

 

  1. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. 

 

  1. Zpracování tzv. cookies souborů upravuje samostatné „Zásady používání souborů cookies“, které jsou zveřejněny na webových stránkách www.citybikes.cz.

 

  1. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

 

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a (zejména na základě plnění smlouvy/Vaší objednávky nebo při registraci na webových stránkách), nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

 

  1. Správce zpracovává Vaše
  • identifikační údaje (zejména jméno, příjmení, fakturační adresa)
  • kontaktní údaje (např. korespondenční adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo) a
  • další osobní údaje (např. číslo bankovního účtu).

 

  1. Při vyplnění objednávky na webových stránkách jsou ukládány následující údaje: IP adresa, kterou Vám přidělil poskytovatel internetových služeb, internetová stránka, ze které jste webovou stránku navštívili, a datum. Při registraci na webových stránkách se dále ukládá také datum registrace.

 

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

 

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

 

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • plnění právních povinností podle obecně závazných právních předpisů podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
  • oprávněný zájem správce (zejména na poskytování přímého marketingu pro zasílání obchodních sdělení, newsletterů nebo e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, na zajištění IT bezpečnosti webových stránek zejména eliminace spamů, nebo na vymáhání pohledávek správce) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v případě, že z Vaší strany nedošlo k objednávce zboží, resp. uzavření smlouvy.

 

  1. Účelem zpracování osobních údajů je

 

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, příjmení, adresa, kontakt), poskytnutí těchto osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • vedení uživatelského účtu při registraci na webových stránkách správce, při registraci jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro vedení uživatelského účtu (e-mailová adresa jako uživatelské jméno, heslo), poskytnutí těchto osobních údajů je nutným požadavkem pro vedení uživatelského účtu, bez poskytnutí osobních údajů není možné uživatelský účet zřídit,
  • zasílání obchodních sdělení a newsletterů osobám, kteří nejsou zákazníky správce, pro tento účel je vyžadována e-mailová adresa, poskytnutí e-mailové adresy je nutným požadavkem pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů, bez jejího poskytnutí není možné obchodní sdělení a newslettery zasílat,
  • plnění právních povinností podle obecně závazných právních předpisů (např. vedení účetnictví správce), poskytnutí těchto osobních údajů je zákonným požadavkem,
  • ochrana práv a oprávněných zájmů správce (například zasílání obchodních sdělení a newsletterů a činění dalších marketingových aktivit vůči zákazníkům správce, včetně zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, zajištění IT bezpečnosti webových stránek, nebo vymáhání pohledávek).

 

  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

 

  1. Doba uchovávání údajů

 

  1. Správce uchovává osobní údaje,

 

  • které zpracovává bez Vašeho souhlasu, po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (nejpozději po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu), správce zpracovává osobní údaje zejména do doby zániku závazků ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a právních povinností správce,
  • které zpracovává s Vaším souhlasem, po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů, nejdéle po dobu 5 let od udělení souhlasu.

 

  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů, popř. odvolání souhlasu, může správce Vaše osobní údaje zpracovávat pro účely svých oprávněných zájmů (např. vymáhání pohledávek) nebo plnění právních povinností správce. Jinak Vaše osobní údaje správce vymaže.

 

  1. Příjemci osobních údajů

 

  1. Příjemci osobních údajů jsou 

 

  • zaměstnanci správce,
  • státní orgány, kterým správce osobní údaje předává v rámci plnění svých právních povinností,
  • osoby ve smluvním vztahu se správcem (mohou být i zpracovateli osobních údajů):
  • poskytující účetní služby,
  • podílející se na dodání zboží (zejména Česká pošta, s.p., IČO 47114983, Zásilkovna s.r.o., IČO 28408306, TOPTRANS EU, a.s., organizační složka, IČO 28202376, PPL CZ s.r.o., IČO 25194798),
  • podílející se na realizaci plateb (zejména GOPAY s.r.o., IČO 26046768, Fio banka, a.s., IČO 61858374),
  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu (Shoptet, a.s., IČO 28935675, REMY Trade s.r.o., IČO 03294170),
  • zajišťující marketingové služby (zejména Heureka Group a.s., IČO 07822774, Google, Meta Platforms, The Rocket Science Group LLC).

 

  1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje mezinárodní organizaci. Avšak příjemci osobních údajů mohou být ze třetích zemí (země mimo EU) – jsou to
  • poskytovatelé mailingových služeb Mailchimp (The Rocket Science Group LLC – standardní smluvní doložky: https://mailchimp.com/legal/data-processing-addendum/) a
  • dalších marketingových služeb (Google – standardní smluvní doložky: https://privacy.microsoft.com/cs-cz/privacystatement?PrintView=true, Meta Platforms – standardní smluvní doložky: https://www.facebook.com/about/privacy/update/). 

 

  1. Vaše práva

 

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

 

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR:

 

Máte právo získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou správcem zpracovávány, a pokud je tomu tak, máte právo získat přístup k těmto osobním údajům a k následujícím informacím:

 

  • pro jaké účely správce Vaše osobní údaje zpracovává;
  • které Vaše osobní údaje správce zpracovává;
  • komu jsou Vaše osobní údaje zpřístupněny;
  • doba zpracování Vašich osobních údajů;
  • existence práva požadovat od správce opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování a možnost vznést námitku proti jejich zpracování;
  • právo podat stížnost u dozorového úřadu;
  • veškeré dostupné informace o zdroji Vašich osobních údajů, pokud nebyly získány od Vás;
  • zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, uvedenému v čl. 22 odst. 1 a 4 GDPR, a v kladném případě máte právo na získání informace týkající se použitého postupu, jakož i významu a předpokládaných důsledků takového zpracování pro Vaši osobu.

 

Žádost o přístup k Vašim osobním údajům vyřídí správce bezplatně. Je-li však Vaše žádost zjevně nedůvodná nebo nepřiměřená, zejména protože se opakuje, může správce odmítnout Vaší žádosti vyhovět nebo Vám uložit přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady spojené s poskytnutím požadovaných informací.

 

  • právo na opravu a/nebo doplnění nepřesných osobních údajů dle čl. 16 GDPR.

 

  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR:

 

Máte právo na to, aby správce bez zbytečného odkladu vymazal Vaše osobní údaje, pokud je dán zejména jeden z těchto důvodů:

  • Vaše osobní údaje již správce nepotřebuje pro účely, pro které byly zpracovávány;
  • využijete svého práva vznést námitku proti zpracování u Vašich osobních údajů zpracovávaných na základě oprávněných zájmů správce a správce neshledá již žádné oprávněné zájmy, které by zpracování opravňovaly;
  • zpracování Vašich osobních údajů přestalo být v souladu s platnými právními předpisy.

 

Právo na výmaz se neuplatní v případech, kdy zpracování Vašich osobních údajů je i nadále nezbytné pro splnění právní povinnosti správce (typicky uložené zákonem), pro účely archivace ve veřejném zájmu, pro účely vědecké, historické nebo statistické, nebo určení, výkon nebo obhajobu právních nároků správce (např. vymáhání pohledávek).

 

  • právo na omezení zpracování dle čl. 18 GDPR:

 

Máte právo, aby správce po omezenou dobu nezpracovával Vaše osobní údaje, jestliže je např. splněna jedna z těchto podmínek:

  • popíráte přesnost Vašich osobních údajů, a to po dobu potřebnou, než správce ověří přesnost Vašich osobních údajů;
  • jestliže správce zpracovává Vaše osobní údaje bez dostatečného právního základu, avšak Vy požádáte o omezení zpracování a nikoliv o jejich výmaz;
  • správce Vaše osobní údaje již nepotřebuje zpracovávat, ale Vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu svých právních nároků;
  • po dobu ověřování oprávněnosti Vaší námitky proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely oprávněných zájmů správce.

 

  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR

 

Jestliže osobní údaje správce zpracovává na základě svých oprávněných zájmů, Vaší námitce správce vyhoví, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování Vašich osobních údajů.

 

Jestliže osobní údaje správce zpracovává pro účely svého přímého marketingu (typicky propagaci své činnosti), správce Vaší námitce v tomto případě vždy vyhoví.

 

  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR

 

Máte právo požadovat, aby Vám správce předal Vaše osobní údaje, které od Vás získal pro uzavření smlouvy s Vámi a její plnění nebo s jejichž zpracováním jste udělil souhlas. Osobní údaje však můžete získat jen v případě, že je správce zpracovává automatizovaně v elektronické podobě. Poté Vám budou Vaše osobní údaje předány ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.

 

  • právo kdykoliv odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce uvedený v čl. I. těchto podmínek

 

Vezměte však na vědomí, že odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího z Vašeho souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Odvolání souhlasu též nemá vliv na zpracování osobních údajů, které správce zpracovává na základě jiného právního základu, než je Váš souhlas.

 

  • právo podat stížnost proti zpracování Vašich osobních údajů ze strany správce u Úřadu pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (více na uoou.cz), zejména domníváte-li se, že jsou Vaše osobní údaje zpracovávány v rozporu s obecně závaznými právními předpisy.

 

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

 

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů, včetně zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

 

  1. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII. Závěrečná ustanovení

 

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře, popř. zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře, potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

 

  1. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 27.6.2022

 

Souhlas se zpracováním e-mailové adresy za účelem zasílání newsletterů a obchodních sdělení

 

  1. Jestliže se přihlásíte k odebírání newsletterů (obchodních sdělení) bude správcem Vaší e-mailové adresy podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) společnost Citybikes, s.r.o., IČO 27425622, se sídlem Nádražní 162, 251 67 Pyšely (dále jen: „správce“).

 

  1. Kontaktní údaje správce jsou

 

Adresa: nám. Svatopluka Čecha 3, 101 00, Praha 10

Email: info@citybikes.cz

Telefon: +420-234139444

 

  1. Tento souhlas udělujete dobrovolně a můžete jej kdykoliv bezplatně odvolat. Odvoláním tohoto souhlasu však není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Odvolání souhlasu též nemá vliv na zpracování Vaší e-mailové adresy, které správce může provádět na základě jiného právního základu, než je Váš souhlas. Tento Váš souhlas není důležitý pro využívání služeb správce a uzavření jakékoliv smlouvy.

 

  1. Zákonným důvodem (a tím i právním základem) zpracování Vaší e-mailové adresy bude Váš souhlas podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti

 

  1. Vaši e-mailovou adresu bude správce zpracovávat po dobu 5 let od Vámi uděleného souhlasu nebo do doby, než s tímto zpracováním vyjádříte nesouhlas.

 

  1. Vaši e-mailovou adresu bude zpracovávat přímo správce (seznam příjemců a zpracovatelů osobních údajů je uveden výše v Zásadách ochrany osobních údajů).

 

  1. Máte právo na přístup k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jejich výmaz, omezení jejich zpracování a jejich přenositelnost. Máte dále právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů a podat stížnost proti zpracování osobních údajů k Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

 

  1. Další podrobnosti o zpracování Vaší e-mailové adresy a o Vašich právech jsou uvedeny výše v Zásadách ochrany osobních údajů.

 

Obchodní podmínky

I.  Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
  • Citybikes s.r.o.
  • IČO: 27425622
  • DIČ: CZ 27425622
  • se sídlem: Srnčí 2176/5, 25101 Říčany u Prahy
  • vedená u Městského soudu v Praze vložka C 116182
  • kontaktní údaje:
  • adresa: nám. Svatopluka Čecha 3, 101 00, Praha 10
  • email: info@citybikes.cz
  • telefon: +420-774356839
  • www: www.citybikes.cz

(dále jen „prodávající“)

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost/samostatný výkon svého povolání jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti/samostatného výkonu svého povolání (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.citybikes.cz (dále jen „internetový obchod“).
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

II.  Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků, není-li dále uvedeno jinak. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě – uvedené neplatí zejména v případě zboží, které není na skladě nebo které má být dodáno prodávajícímu ze strany výrobce (distributora). Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. Je-li zboží doručováno mimo území České republiky, bude kupující o nákladech spojených s balením a dodáním zboží informován prodávajícím.
  4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak. Sleva z kupní ceny zboží platí pouze do konce akce vyhlášené prodávajícím nebo vyprodání množství zboží určeném prodávajícím.

 

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku zboží v internetovém obchodě těmito způsoby:
  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.  
  1. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení, popř. vyplní další nutné informace.
  2. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů, a to odesláním objednávky.
  3. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po potvrzení přijetí objednávky prodávajícím, a to doručením oznámení o přijetí (zahájení zpracování) objednávky na emailovou adresu kupujícího. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  4. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit (včetně uvedené ceny zboží), zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku – uvedené platí bez ohledu na to, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu. Jestliže pozměněnou nabídku dle předchozí věty kupující bez zbytečného odkladu neakceptuje, je prodávající oprávněn nabídku zrušit (odstoupit od ní).
  5. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí (zahájení zpracování) objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo emailovou adresu prodávajícího uvedené v těchto obchodních podmínkách.
  6. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
  7. Spokojenost kupujícího s nákupem prodávající zjišťuje prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Ty jsou kupujícímu zasílány pokaždé, když v internetovém obchodu nakoupí, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, jejich zasílání kupující neodmítne. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky je prováděno na základě oprávněného zájmu prodávajícího, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem v internetovém obchodě. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování zpětné vazby kupujícího a analýz tržního postavení prodávajícího je využíván zpracovatel, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz společnost Heureka Group a.s.; tomu mohou být pro tyto účely předány informace o zakoupeném zboží a e-mailová adresa kupujícího. Osobní údaje kupujícího nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude kupujícímu dotazník dále zasílán.

 

IV. Zákaznický (uživatelský) účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
  2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem (e-mailová adresa) a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

  1. Platební podmínky a dodání zboží
  2. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č.: 2100968763 / 2010 (platby v CZK) nebo č. 2601081976 / 2010 (platby v EUR) vedený u Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1
  • bezhotovostně platební kartou (prostřednictvím platební brány GoPay),
  • dobírkou v hotovosti při předání zboží,
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně prodávajícího,
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve výdejně zásilek.
  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
  3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb. 
  4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího. Kupující je povinen uhradit celou kupní cenu prodávajícímu ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  5. Prodávající nepožaduje od kupujícího spotřebitele předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou. Tímto současně není dotčena povinnost kupujícího uhradit kupní cenu zboží předem dle předchozího odstavce.
  6. Existuje-li taková zákonná povinnost, poté podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
  7. Zboží je kupujícímu dodáno:
  • na adresu určenou kupujícím v objednávce,
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
  • osobním odběrem v provozovně prodávajícího – nebude-li zboží kupujícím vyzvednuto nejpozději do 7 dnů ode dne oznámení prodávajícího, že je zboží připraveno k vyzvednutí, je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit. O tomto neprodleně informuje kupujícího.
  1. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží v internetovém obchodě.
  2. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. V případě, že z důvodů na straně kupujícího není možné zboží doručit, má prodávající právo na náhradu škody ve výši odpovídající nákladům na dopravu a balnému.
  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  5. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího po vyřízení objednávky prodávajícím.
  6. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

 

V. Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost/samostatný výkon svého povolání jako spotřebitel (dále také „kupující spotřebitel“), má právo od kupní smlouvy odstoupit za podmínek uvedených v tomto článku. Body 2., 3. a 5. tohoto článku obchodních podmínek se vztahují pouze na kupujícího spotřebitele.
  2. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy dle tohoto článku činí 14 dnů
  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
  1. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy dle tohoto článku:
  • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím, který je vložen na konci tohoto článku. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
  3. Kupující, který odstoupil od kupní smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  5. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  7. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  8. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy zejména z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, změny ceny zboží (kterou kupující neakceptuje) anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím. 
  9. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Formulář pro odstoupení od smlouvy  

VII. Práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující spotřebitel je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, zakoupil-li zboží kupující spotřebitel, že zboží bylo vadné již při převzetí.
  2. Je-li však na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.
  3. Ustanovení uvedená v předchozích odstavcích obchodních podmínek se nepoužijí zejména u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
  4. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat (zejména u vady představující podstatné porušení kupní smlouvy):
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží, je-li to z povahy zboží možné,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od kupní smlouvy.
  1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy zejména:
  • pokud má zboží vadu, která představuje podstatné porušení kupní smlouvy,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.

Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží, nemůže-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém ho obdržel. To neplatí,

  1. a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží,
  2. b) použil-li kupující zboží ještě před objevením vady,
  3. c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
  4. d) prodal-li kupující zboží ještě před objevením vady, spotřeboval-li ho, anebo pozměnil-li zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití zboží prospěch.
  5. Podstatné je takové porušení kupní smlouvy, o němž strana porušující kupní smlouvu již při uzavření kupní smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana kupní smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
  6. U vady, která znamená nepodstatné porušení kupní smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  7. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  8. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
  9. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od kupní smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
  10. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
  11. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
  12. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i ve svém sídle. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  13. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení kupní smlouvy a kupující má také právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  14. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  15. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  16. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí doby, ve které je třeba vadu vytknout, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.
  17. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  18. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a (je-li kupující spotřebitelem) § 2161 až 2174 občanského zákoníku a (je-li kupující spotřebitelem) zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. 

 

VIII. Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající může doručovat kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

 

IX. Osobní údaje

  1. Podrobnější informace o zpracování a ochraně osobních údajů jsou uvedeny v Podmínkách ochrany osobních údajů, které jsou zveřejněny v internetovém obchodě.

 

X. Mimosoudní řešení sporů, kontrola činnosti

  1. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu.
  2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs, email: adr@coi.cz. Rovněž je možné využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

XI. Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  7. Znění obchodních podmínek může prodávající kdykoliv měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 15.8.2022

 

Velkoobchod

Pro bližší informace o velkoobchodních podmínkách nás, prosím, kontaktujte: info@citybikes.cz