PENDIX eDrive150 přestavbový set pro jízdní kolo

Kód: 2728
Novinka
Neohodnoceno
Značka: Pendix
29 990 Kč / ks 24 785 Kč bez DPH
SKLADEM (1 ks)
Můžeme doručit do:
10.10.2022

PENDIX eDrive150 je elektrifikační sada pro přestavbu jízdního kola na elektrokolo, která nabízí unikátní středový pohon

Detailní informace

Prodáváme již
od roku 2006

Průkopníci v
městské cyklistice

2 kamenné prodejny,
Praha a Brno

Kvalifikovaný servis
jízdních kol

Unikátní nabídka,
zboží ihned k odběru

Detailní popis produktu

Rezervní svalnaté nohy 

PENDIX eDrive150 je elektrifikační sada pro přestavbu jízdního kola na elektrokolo, která nabízí unikátní středový pohon 

Vývoj nelze zastavit a chytré firmy naslouchají svým zákazníkům a snaží se plnit jejich přání. Takovou novinkou je jednoduchá elektrifikační sada pro libovolné jízdní kolo se středovým pohonem Pendix eDrive150. Německá firma Pendix vyvinula unikátní způsob elektrifikování jízdních kol středovým motorem, který se umisťuje na levou stranu šlapání a tím zachovává přední řazení kola, což žádný středový pohon neumí. Přestavované kolo tedy neztratí svůj půvab ani technické parametry, pouze mu přibyde na hmotnosti (5,6 kg), za to ale zpříjemnění a zpohodlní jízdy na kole. Při vypnutém motoru nebo vybité baterii neklade motor žádný odpor a systém je také odolný proti vodě a prachu podle stupně krytí IP65. Pendix sada je určena pro střed BSA 68 nebo 73.

Středový motor Pendix eDrive má nominální výkon 250W při napětí baterie 48V a maximální kroutící moment 32Nm. Systém má pouze jeden režim síly. Energii zajišťuje Li-ION (lithium-iont) baterie (150Wh) nebo se dá kombinovat i více baterií. Jedná se o nejprověřenější typ baterií, který je nejméně náchylný k podbití, disbalanci článků a má nejdelší životnost. Baterie se umísťuje na rám jízdního kola. Celková hmotnost sady Pendix eDrive150start  je cca. 5,6 kg. Součástí dodávky je specielní rychlonabíječka 120W, kterou se baterie dobíjí pouze po dobu 1,5h! 

Systém Pendix eDrive150 se dá použít pro jakékoli jízdní kolo, ale s ohledem na menší baterii s nižší kapacitou je vhodná pro rekreační či městská kola a výborně se také hodí pro kola skládací. K dispozici je i aplikace pro chytré telefony na Android i iOS systémy, která poskytuje majitelům Pendix motorů podrobnější informace a umožňuje zobrazit detaily jako jsou aktuální rychlost a kadence, aktuální stav baterie či zobrazení celkových statistik z cyklovýletů. Kromě informací o motoru je aplikace užitečná i jako navigační pomocník, se kterým se nikdy neztratíte.

Je možné instalovat pohon Pendix na vaše kolo? Vytiskněte si papírové šablony 1:1 a přikládejte je na kolo podle instrukce.
Šablony a instrukce ke stažení ZDE

Doplňkové parametry

Kategorie: Přestavba na elektrokolo Pendix
Motor: bezkartáčový motor
Baterie: Li-ION
Výkon: 250W nominální
Kapacita: 150 Wh
Kroutící moment: 32Nm
Napětí: 48V
Rychlost: max. 25km/hod
Dojezd: 30-40km (eDrive150)
Počet režimů provozu: 1
Celková hmotnost setu: 5,6kg (eDrive150)

Video

Nevyplňujte toto pole:
PJ Avatar autora Režimy a Tuning 2.3.2022 12:29
Dobrý den, jak mám chápat "Systém má pouze jeden režim síly." ale v parametrech se píše "Počet režimů provozu: 3 (Eco, Smart, Sport)", to jsou nějaké jiné nesouvisející informace? Nebo je jen jedna pravdivá? Která? a bude u této sady fungovat https://www.citybikes.cz/tuning-pohonu-pendix-2/ když "Je vhodný pro pohonné jednotky Pendix se starším typem senzoru"? Předem díky za informace. Petr jandl
Odpovědět
Avatar autora Pendix 150 3.3.2022 10:15
Dobrý den, jedná se o chybu v popisu. Opravíme. Pendix 150 má skutečně pouze střední režim Smart a výkon nelze nastavovat. Je-li použita baterie 300Wh nebo 500Wh , systém má volbu výkonu eco, smart sport. Chip tunning je zatím vyvinutý pouze na starší typ senzoru. Pokud byste objednával, je možné ho v sadě vyměnit (lépe napsat do poznámky v objednávce). Jde pouze o redesign, funkce je zcela stejná. Pokud byste chtěl využívat chip tunning, doporučuji sadu s baterií 300Wh Díky za dotaz a upozornění.