Rám CrMo ocel trekingový / turistický 28" - pánský

Kód: 2175
Neohodnoceno
Značka: Kolos
4 990 Kč / ks 4 124 Kč bez DPH
DOČASNĚ NEDOSTUPNÉ

Kvalitní rám je základ

Rám CrMo ocel trekingový / turistický 28" - pánský 

Rám je vyroben svařováním CrMo trubek s proměnnou tlouštkou stěny (uprostřed zeslabované) metodou TIG. Průměr hlavové trubky pro hlavová složení 1 1/8“ – A head (vhodné hlavové složení naleznete např. zde: hlavové složení A-Head Humpert A118AC), průměr sedlovky 27,2 mm (vhodnou sedlovku naleznete např.zde: sedlovka Humpert Hook 27,2)

Patice zadní vidlice - vertikální 90°, šroubení na přehazovačku. Dále má zadní vidlice šroubení pro instalaci zadního nosiče plnohodnotných blatníků a stojanu. Objímka sedlovky pájená na rámu pro podsedlový šroub imbus (shodné se silničními koly), šroub naleznete: podsedlový šroub

Spodní rámová a sedlová trubka rámu mají přípravu pro instalaci košíků. Příprava vedení bowdenů nebo trubic hydraulických brzd po povrchu rámu pomocí upínání plastovými průvlaky. Vhodné průvlaky pro průměry 5 mm a 4,5 mm naleznete zde: průvlak na bowden.

Rám je připraven pro použití V brzd i brzd kotoučových. V případě instalace kotoučových brzd je možné vymotovat pivoty V brzd z rámu a matice zaslepit plastovou záslepkou. Vhodnou záslepku naleznete zde: záslepka na čepy V-brzdy

Rám je vhodný pro kola 28“ s pneumatikami 700*40 C, je možné použít průměr pneu až do 1,56“. Spodní rámová trubka je v místě svaru s hlavovou trubkou zesílena zdvojením stěny ve spodní části. Rám je vhodný pro lehkou turistiku, turistiku „na těžko“ i expedice. Lze doplnit vhodnou vidlicí z CrMo oceli (naleznete zde: vidlice CrMo ocel 28".)

Materiál -  Trubky:100% 4130 CrMo. Trubky rámu sedlová, horní a dolní rámová dvakrát tenčené (double-butted tube) 
Hmotnosti dle velikosti: 62cm - 2.86kg, 58cm - 2.78kg,  54cm - 2.65kg, (Vidlice -1.25kg)

Detailní výkresy rámu ve všech třech velikostech 54, 58 a 62 cm naleznete v přílohách. Rámy dodáváme v surovém stavu. Pokud si přejete rám dodat již očištěný pískováním a lakovaný, je to možné v libovolném odstínu práškových barev dle základního vzorníku RAL za příplatek 1170,-Kč s DPH

Rámy jsou skladem ve třech velikostech a neprovádíme u nich žádné úpravy kromě přidání dalších zapuštěných matic, pokud je třeba (např. na rám ze spodu dolní rámové trubky nebo do přední vidlice).

Na těchto rámech vyrábíme jízdní kola Kolos No4 - expediční kolo i Gravel Bike a No5 (dámskou verzi), které je možné sestavit pomocí on-line konfigurátoru: pánské turistické/trekingové jízdní kolo Kolos, a dámské turistické / trekingové jízdní kolo

Rám pánského kola Kolos No4 je mimo jiné zakázky testován na expedici do Indie, ve které nahradil poškozený rám Koga a dalších expedicích.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kvalitní rám je základ

Rám CrMo ocel trekingový / turistický 28" - pánský 

Rám je vyroben svařováním CrMo trubek s proměnnou tlouštkou stěny (uprostřed zeslabované) metodou TIG. Průměr hlavové trubky pro hlavová složení 1 1/8“ – A head (vhodné hlavové složení naleznete např. zde: hlavové složení A-Head Humpert A118AC), průměr sedlovky 27,2 mm (vhodnou sedlovku naleznete např.zde: sedlovka Humpert Hook 27,2)

Patice zadní vidlice - vertikální 90°, šroubení na přehazovačku. Dále má zadní vidlice šroubení pro instalaci zadního nosiče plnohodnotných blatníků a stojanu. Objímka sedlovky pájená na rámu pro podsedlový šroub imbus (shodné se silničními koly), šroub naleznete: podsedlový šroub

Spodní rámová a sedlová trubka rámu mají přípravu pro instalaci košíků. Příprava vedení bowdenů nebo trubic hydraulických brzd po povrchu rámu pomocí upínání plastovými průvlaky. Vhodné průvlaky pro průměry 5 mm a 4,5 mm naleznete zde: průvlak na bowden.

Rám je připraven pro použití V brzd i brzd kotoučových. V případě instalace kotoučových brzd je možné vymotovat pivoty V brzd z rámu a matice zaslepit plastovou záslepkou. Vhodnou záslepku naleznete zde: záslepka na čepy V-brzdy

Rám je vhodný pro kola 28“ s pneumatikami 700*40 C, je možné použít průměr pneu až do 1,56“. Spodní rámová trubka je v místě svaru s hlavovou trubkou zesílena zdvojením stěny ve spodní části. Rám je vhodný pro lehkou turistiku, turistiku „na těžko“ i expedice. Lze doplnit vhodnou vidlicí z CrMo oceli (naleznete zde: vidlice CrMo ocel 28".)

Materiál -  Trubky:100% 4130 CrMo. Trubky rámu sedlová, horní a dolní rámová dvakrát tenčené (double-butted tube) 
Hmotnosti dle velikosti: 62cm - 2.86kg, 58cm - 2.78kg,  54cm - 2.65kg, (Vidlice -1.25kg)

Detailní výkresy rámu ve všech třech velikostech 54, 58 a 62 cm naleznete v přílohách. Rámy dodáváme v surovém stavu. Pokud si přejete rám dodat již očištěný pískováním a lakovaný, je to možné v libovolném odstínu práškových barev dle základního vzorníku RAL za příplatek 1170,-Kč s DPH

Rámy jsou skladem ve třech velikostech a neprovádíme u nich žádné úpravy kromě přidání dalších zapuštěných matic, pokud je třeba (např. na rám ze spodu dolní rámové trubky nebo do přední vidlice).

Na těchto rámech vyrábíme jízdní kola Kolos No4 - expediční kolo i Gravel Bike a No5 (dámskou verzi), které je možné sestavit pomocí on-line konfigurátoru: pánské turistické/trekingové jízdní kolo Kolos, a dámské turistické / trekingové jízdní kolo

Rám pánského kola Kolos No4 je mimo jiné zakázky testován na expedici do Indie, ve které nahradil poškozený rám Koga a dalších expedicích.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: